Post by jiamoverlowor on Feb 17, 2022 19:39:30 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Draughts ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Draughts IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger point ▞▞▞
▞▞▞ Draughts 2022 version ▞▞▞
Annoncer og annoncer og flere annoncer. Hold op med alle annoncerne
Asalam Alaikum warahmaturah wabarakatu. Dette er et meget godt spil for alle. Det udvikler en børns hjerne, det gør det mere tænkende.
Udkastet til grafikken og indstillingen er bare så fantastisk. Udfordrerne er ikke stærke for mig.
Det var meget sjovt spil for mig. Når jeg downloader det, tager jeg mere end en uge, jeg ved ikke, hvordan man spiller, men i dag spiller jeg det mere end 10.
Du kan ikke springe konger med almindelige brikker kun med andre konger. Dette spil følger ikke reglerne
Checkers Board spy
For nemt. Det er, som om jeg leger med et lille barn. Slet ikke udfordrende. Selv som nybegynder var jeg ikke så let.
Det er nemt og i stand til at forstå
Banana Kong Akční puur
Godt spil, men ret dumt, jeg skal gøre mig fortjent til at spille to-spiller-mode, mest fordi jeg oprindeligt fik spillet til mig og min bror til at spille sammen.
Hvis bare der er Normal-spillet, med de samme regler som det spanske spil, men med brættet roteret til 90 grader, ville det være fantastisk. 😺 Board Select virker ikke!!!
Hvorfor er niveauerne så svære, at det er snyd
Det er hmmmm, jeg tror, det er fedt. Jeg har en anmodning. Kan lave en funktion, der giver brugeren mulighed for at spille med andre online. Det ville være rigtig fedt.
Elskede det spillede internationalt og amerikansk indtil videre, jeg anbefaler denne app.
Jeg elsker dette spil, takket være udvikleren. Jeg vil give det fem stjerner
Spillet ville ikke lade mig vælge mine egne træk. Jeg ønskede at flytte min brik til et aktuelt område, men det ville kun lade mig flytte en brik for at få et kill, men så snart jeg får killet, fik botten så mange fordele. Jeg hader spillet på grund af det. Åh! Og mængden af annoncer, det dræber mig også! Ugh, gør venligst noget ved disse ting!
Det er virkelig et fantastisk spil. Men det, der virkelig irriterer mig, er, når du SKAL gøre, hvad spillet fortæller dig, når du kan eliminere den anden persons brik-ting. Det fører mig bare til at tabe, og det er virkelig irriterende.
Checkeren kan ikke bevæge sig tilbage
Dette spil er sjovt hjælper mig med at tænke og fokusere og slå andre spillere, jeg er den bedste i familien
For mange annoncer. Træt af dem og fik 😡. F*. De reagerede ikke på at slå dem fra med det samme. Jeg afinstallerer endda WOLT efter at have set så mange annoncer af dem. Nok
Denne app, hvis min favorit hvorfor? Fordi det er et vidunderligt spil, jeg var ni år gammel, min lolo, lær mig at spille dam, nu har han altid travlt, jeg downloader nogle spil om skak, og jeg ser dam, så jeg downloader det, jeg bedømmer 3 stjerner, fordi alle ugerne min fjende er en bot, så dens træstjerner
Sjove spil ... masser af modstandere
Jeg mener, den gør teknisk set alt, hvad du vil have den til at gøre. Men med det dårlige design ender det med at blive så meget mere frustrerende end de mange alternativer
Det bliver ved med at fryse, især når spillet er til min fordel. Nogle gange tillader den mig ikke at hoppe, og den tillader mig heller ikke at lave endnu et træk, fordi den bliver ved med at sige, at det er obligatorisk at hoppe, men den fryser og tillader det ikke. Bliver irriterende, især hvis du vinder, fordi du skal genstarte spillet eller fortryde bevægelsen, og det giver dig ikke en stjerne, selvom du vinder.
Checkers Galda spēles ycv
Snyd, når du spiller computer. Havde 6 konger og 1 stk uden. Computeren havde 3 konger tilbage. Tog 2 træk og det kaldte uafgjort. Det er sket ved flere lejligheder, så jeg stopper med at spille spillet. Tag et nederlag og kom med.
Det tvinger mig til at spille med to hånd i stedet for én, det er kun lodret nej vandret jeg er meget meget ked af det næste gang i din opdatering bring tilbage horisontal stil spillere skal være komfortable, du kan spille, mens du holder juice i strandstolen
Elsker dette spil. Jeg elsker brikker generelt, men dette forbedrer din strategi og hjælper dig med at blive bedre for hvert niveau, du slår.
Godt spil og udfordrende, når du når det avancerede niveau
Dette spil her falder jeg kan lide det, fordi jeg kan spille, men normalt skal du spise frem og tilbage, hele tiden rydde og holde fjenden væk fra at flytte ind til dit hus og ind i dit rige, men det sker ikke i spillet, det er kun går lige hele tiden, spillet har brug for en backup, det er hvad det betyder, hvis det er nødvendigt for nogen at kunne beskytte kongeriget mod at nogen kommer ind i det, hvis du ikke kan beskytte dit kongerige, så vil Invaders overtage dit rige.
Dette er det værste damspil, jeg har spillet i mit liv. Hvis du kan slå den anden persons brik ud, er du nødt til at du ikke har noget andet valg. Jeg var nødt til at ofre min konge for at få en tilfældig brik, der også vil gøre det, så min konge dør, fordi der er en konge lige der og venter. Jeg ville gerne spille spillet i min bil, mens min ven kører, men jeg var nødt til at tabe flere gange på et niveau, fordi jeg ville gøre noget andet, der ville lade mig vinde, men jeg var nødt til at slå mine brikker ihjel. Anbefales ikke
Dáma Stolové hry qkk
Sluttrækkene er så latterlige. Du skal fortsætte med at spille for evigt, selv når uafgjort er så tydeligt!
Dette spil er fantastisk og fantastisk at spille det som et lektionsspil for mig😊😊😊
Helt fantastisk for eleverne
Jeg kan godt lide dette spil. OPDATERING: når du kommer til et hårdt niveau, vil det ikke lade dig vinde, siger det er uafgjort... Når jeg skal sparke spillets tænder i 5 konger til 3... Min bologna har et fornavn... Dens DENNE CHECKER -spil. Plus en annonce efter hvert spil, og skærmskift? Nix. 1 stjerne, fordi nul stjerner ikke accepteres ok, du skal have et deltagelsestrofæ i disse dage. Jeg giver også to tommelfingre ned og en cali side walk patty, squat and drop it style. Det er min vurdering. Ikke sjovt spil. Afinstaller dette 💩.
Dette giver kun mulighed for at spille som computeren vil. Kan ikke foretage bevægelser på egen hånd. Computeren bestemmer også vores side. Men på sin side tager computeren sin egen beslutning. Dårlig app.
Dette spil er over the moon dette spil er så dejligt, at hver gang jeg spiller det, er det som om jeg ikke skulle forlade spillet. Jeg håber mange vil kunne lide det 🥰😍🖤🤍💋
Den er god, men annoncerne ligner for meget 🤦🏾♂️ download, hvis du virkelig er en tålmodig person, fordi det er lidt ærgerligt😒
Dette spil i starten er nemt
Det eneste, jeg ikke kan lide, er i de avancerede stadier, spillet er for hurtigt til at folde eller kalde det uafgjort. Ejer det mennesker. Jeg vinder kun én gang hver tredive eller fyrre kampe, så lad mig nyde sejren. Ellers er det et fantastisk spil. Tak
Dumme app, du kan ikke engang vælge et træk, den vælger kun for dig 💨💨💨 når du er ved at vinde, står der uafgjort
Jeg elsker dette spil, det er den bedste checker nogensinde, og det er gratis, ingen annoncer overhovedet.
Snyder! Hvorfor? Da jeg tog afsted med konge og flyttede 18 gange, siger du aldrig draw! Men når du tog afsted med kongen og flyttede 14 trin, siger du draw... Selvom du stadig har et sted at flytte... BTW, tak for det sjove
Jeg hader dette! Jeg prøvede at spille det, og det giver dig kun mulighed for at flytte en brik på brættet. Så jeg kan ikke flytte andet. Det får dig bare til at tabe altid. Spil stinker.
Fremragende app til enhver, der kan lide at spille dam. Et meget tankevækkende spil for både begyndere og mellemeksperter. Min bekymring er, at strategien skal være lidt sværere ligesom skakmesterniveau. Jeg har spillet og slået alle niveauer med stor lethed. Opgrader venligst til et sværere niveau med stærk præcision.
Når jeg spiller, tvinger spillet mig bogstaveligt talt til at springe over brikken, selvom jeg mister brikkens fred uanset hvad! Det stinker.
Hvilket perfekt Ceckers-spil. Det tilbyder også flere versioner til dit valg. Efterlader altid et grin på mit ansigt. Advance-niveauet kan jeg altid slå. Ekspert-niveauet ser ud til at være et perfekt match. Giver mig lyst til at spille mod min bedstefar som barn. Candidate Master-niveauet virker umuligt at vinde uden hints og "tilbage"-funktionen, når du laver en fejl. Annoncer kan være irriterende, men vi ved alle, hvordan verden fungerer. - Ligesom brikker. Du giver nogle, du tager nogle.
Dårligt designet ai. Du kan aldrig lade eksperten eller over ai få en konge, ellers ender den med at gå frem og tilbage for at tvinge dig til at tabe.