Post by jiamoverlowor on Feb 17, 2022 19:36:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt veel edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Scary Teacher 3D 2022 version ▞▞▞
Echt een leuk spel maar soms een stront spel
Welcome Scary Teacher TEDDY This is a video based on the inspiration and plot of the game: SCARY TEACHER 3D, and other ...
Zijn hart bonkt om te spelen, maar meer aan de goede kant, het is erg leuk, maar ik haat het als mevrouw t katten opsluit ik bedoel wie doet dat Ik hou van katten
Eng toen ik probeerde te beginnen met spelen, deed mijn tablet gewoon afgaan en nu heeft het een andere kleur. Ik doe het er nu af !! Fix dit alsjeblieft
Ja, deze game is zo cool om te entertainen, maar ze zijn slechts 1,2 en 3 hoofdstuk, maar 1 hoofdstuk is goed, maar ze 2 hoofdstuk is voor kijkadvertentie van 3,4 n 5 maar het volgende niveau is voor geld dat ik niet leuk vind alleen ik was altijd klaar met het afronden van gegevens omdat ik de hele dag geen eindgegevens heb, daarom maar goed.
Omdat dit spel waardeloos is, kan ik niet eens in het spel komen. Ik heb ongeveer 8 GB ram, maar het werkt niet 0%10
Spannend
Ik geef 1 ster omdat ik het probeer te spelen, dus ik download het voor de eerste keer en wanneer het 100% wordt, open ik het en wanneer ik in een game laad en wanneer het 90% is, schop ik me eruit van het spel! Los dit probleem op!
Download Scary Teacher 3D APK voor Android. Installeer gratis de nieuwste versie van Scary Teacher ...
Dit spel is echt leuk, maar als je de kat probeert te bevrijden, heeft ze Misty opgesloten en je probeert haar te bevrijden. Ze rent de trap op en het wordt zwart zodra ze ontdekt waar de kat is of je weet waar ze heeft gezeten het en dat is wanneer het zwart wordt, dus ik denk dat de laatste keer dat ik het opendeed, het zwart liet zien, maar behalve dat grote spel is het leuk en het is een beetje gemakkelijk als je bij het gratis Cat-gedeelte komt.
Suek spelten
Dit spel duurt VEEL te lang om te laden. Maar mijn vriend zegt dat het leuk is.. Zou je kunnen proberen een knop toe te voegen die zegt dat het laden overslaat? Ik wil gewoon echt een kans krijgen om dit te spelen.
Zou me niet uit mijn hurken laten komen en ik bleef vastlopen Ik verloor ook een minuut zonder reden, de game heeft geluk dat hij 1 ster heeft
Dit spel is geweldig en ik vind het echt leuk. Maar er is één probleem als ik een van de werelden ga spelen en ik word eruit gegooid. Als dit zaterdag niet verholpen is, is het voorbij, maar wedstrijd
aaaaaaaaaaaaaaaah
Super game, maar ontgrendel meer hoofdstukken, daarom zal ik je slechts 2 sterren geven, afgezien daarvan is het een goede game
Laissez un commentaire
Scary Teacher 3D Simulācijas spēles vlqe
Het is echt een geweldige game, maar ik wou dat ik mijn hoofd wat sneller kon bewegen, zoals het gevoeligheidsniveau, het is echt slecht en kun je het zo maken dat mensen de andere hoofdstukken kunnen krijgen door advertenties te bekijken als ze niets kunnen kopen, zelfs als het ook $ 0,99 is, kan ik geen winkels vinden na het niveau met die sterren ze zijn gewoon weg, ik moet ernaar kijken om sterren te krijgen omdat ik er geen kan vinden en ik heb het hele huis op meerdere niveaus meerdere keren en ik kan er nog steeds geen vinden, repareer dat alstublieft
Het was een leuke parodie van een hallo buurman-spel, mijn enige klacht is dat het draaien erg traag is en niet zo goed. Zou je het alsjeblieft kunnen repareren als je in staat bent?
Ik krijg het spel niet geïnstalleerd, er is ruimte genoeg op de tablet maar blijft in behandeling staan ?? Op mijn zoontje zijn tablet is het gelukt, mijn dochter wil het ook graag... wat kunnen we doen ?
Ik vind dit spel leuk, maar ze kunnen beter een plattegrond maken resultaat je ziet waar je naartoe moet en met twee stipjes is en waar jij bent.
Scary Teacher 3D Simulácie kard
Slecht, want je hebt binnen 10 minuten geen energie meer en het spel is zinloos zonder energie en is ook gewoon slecht gemaakt
Heel mooi
Samira in de val
ik vind het geweldig
Scary Teacher 3D Simulation tepi
Download gratis Scary Teacher 3D 5.15.1 voor uw Android smartphone of tablet, bestandsgrootte: 51.56 MB, update van 2021/15/12 Vereisten: Android: 5.0 Key
Scary Teacher Ann - Speel in Mini Spelletjes
Tasty Town - Cooking & Restaurant Game Kasual rqt
Zeer fijne app
ZEER GOED SPEL!! Het enige probleem is dat in december alle hoofdstukken gratis waren, nu kosten ze 99 cent. Persoonlijk zouden ze veel kindklanten kunnen verliezen en is niet de slimste keuze en dat wil ik echt verwijderen!. ANDERS DAN DAT IK ECHT GEobsedeerd ben door DIT SPEL
Grappig
Dit spel is zo traag elke keer als ik het probeer te spelen, het schopt me uit het spel en de besturing is slecht en het is erg UP
Het laat veel reclames zien. Gratis Download. Veilige download. Misschien ben je ook geinteresseerd in: Android Spelletjes Actie Spelletjes Simulation Games
IK VRAAG ME AF VAN JE KAN VRIJ SPELEN EN HOE DAN?
moeilijk
Dit spel is zo cool. Wat ik er niet leuk aan vind, is dat je de volgende HOOFDSTUKKEN moet kopen!!! En maak alsjeblieft het spel voor pc en hoofdstukken gratis 🙏🤗. Alsjeblieft en bedankt!
Zo grappig hoe je de leraar moet pakken pak echt een aanrader
Scary Teacher 3D APK downloaden [793 MB] (✓ Gratis) - Scary Teacher 3D-game - Laatste Versie. Ontwikkelaar: Z & K Games - Package Name: